Verzending en levertijd

Onze logistieke partner is DHL. Deze professionele vervoerder zorgt ervoor dat uw bestelling snel bij u wordt bezorgd nadat wij deze ter verzending hebben aangeboden.

Wat is de levertijd van een product?
Als u een bestelling plaatst, wordt deze nog op dezelfde werkdag (van 08.30 - 17.00 uur) in behandeling genomen. Normaal gesproken leveren wij vanaf dat moment binnen 1-2 werkdagen. Het kan wel eens voorkomen dat een product niet direct bij ons op voorraad is en moet worden besteld bij de leverancier. Dit duurt meestal wat langer; uiteraard sturen wij u altijd een e-mail met de verwachte levertijd van het product. Na ontvangst van dit mailtje kunt u zelf beslissen of u wilt wachten of dat u de bestelling kosteloos wilt annuleren.

Levertijd per betalingsmethode
Als u op een doordeweekse dag voor 16:00 uur besteld en met iDEAL, PayPal, Bancontant/Mister Cash, Giropay, creditcard of Maestro-kaart betaalt, heeft u uw bestelling in principe de volgende dag in huis. Wanneer u via bankoverschrijving betaalt kan de levering langer duren.

In welke landen levert Silema Revalidatietechniek?
Wij verzenden standaard naar Nederland, België en Duitsland.

Verzendkosten
Silema Revalidatietechniek vraagt een bijdrage in de verzendkosten van € 9,00 voor leveringen naar bovenstaande landen! Voor zendingen naar andere (EU-)landen kunt u uiteraard de prijs opvragen via 0031495599107

Bezorging op zaterdag
De bezorgdienst levert standaard niet op zaterdag af.

Wat als ik niet thuis ben?
Bent u de eerste keer niet thuis om het pakketje te ontvangen van DHL? Dan krijgt u automatisch bericht over de her levering. Het is natuurlijk ook mogelijk om een ander afleveradres op te geven zodat het pakketje bijvoorbeeld op uw werk wordt afgeleverd.
Het is wel van belang dat u vlot reageert op het niet-thuis-bericht door contact op te nemen met DHL. Pakketten waarop na ca. 1 week nog niet gereageerd is, worden standaard teruggezonden naar ons magazijn. Pakketten die 2x tevergeefs zijn aangeboden door DHL gaan eveneens standaard retour naar ons magazijn. Vervolgens weer opnieuw versturen, brengt voor u wederom verzendkosten met zich mee.

Beschadigde pakketjes
Indien u een pakket aangeboden krijgt dat ernstig beschadigd is of reeds opengemaakt, adviseren wij u dit pakket niet aan te nemen. Indien u dit wel doet vervallen alle garantie en verzekeringen. Dit kan soms ernstige gevolgen hebben. Weiger daarom het pakket, laat de koerier het weer meenemen en neemt contact met ons op.